Під час презентації було представлено ключові результати дослідження:
- Головні ознаки, тактики й приховані цілі клікбейтних сторінок, зокрема як клікбейт використовується не лише для залучення трафіку, але й для поширення пропаганди та дезінформації.
- Різні типи шахрайства, що поширюються через таргетовану рекламу у Facebook.
- Рекомендації користувачам і компанії Meta: Ключові кроки для ефективної протидії виявленим загрозам.
Після презентації результатів відбулося експертне обговорення, у якому взяли участь Ігор Розкладай, заступник директорки ЦЕДЕМ; Ірина Субота, менеджерка проєктів у сфері протидії дезінформації та підвищення медіаграмотності ЦЕДЕМ; Павло Бєлоусов, експерт з цифрової безпеки в Nadiyno.org; Альона Романюк, засновниця і фактчекерка НотаЄнота, викладачка кафедри онлайн-медіа КНУ ім. Т. Шевченка; Ольга Юркова, співзасновниця StopFake; Дзвенислава Щерба, аналітикиня ГО «Інтерньюз-Україна»; Анастасія Романюк, аналітикиня цифрових платформ, Громадянська мережа ОПОРА.
З більш детальною інформацією про захід можна ознайомитися за посиланням та текстом дослідження за посиланням.


